Programarea orientată pe obiecte în limbajul Java
prof.dr.ing. Severin BUMBARU
Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați
CUPRINSUL
- 0. Introducere
- 1. Scurtă
prezentare a platformei Java și a programării orientate pe obiect
2. Șiruri. Elemente
lexicale ale limbajului Java. Variabile și tipuri de date primitive
3. Expresii.
Instrucțiuni simple și instrucțiuni structurate. Tratarea excepțiilor în
limbajul Java
4. Tipul referință.
Utilizarea claselor din pachetul java.lang. Tablouri. Utilizarea
parametrilor din linia de comnadă
5. Declararea claselor
6. Caracteristicile
obiectelor și claselor și reflectarea lor în declararea claselor.
Interfete. Clase imbricate
7. Interfețe utilizator
grafice și programarea orientată pe evenimente
8. Componentele grafice
din JFC/Swing
9. Utilizarea
ferestrelor de dialog. Desenarea
10. Introducere în HTML.
Crearea și utilizarea de appleturi
11. Fluxuri de
intrare/ieșire și fișiere
12. Fire de execuție
Index de clase și
interfețe
Bibliografie