Exerciții

1. Adăugați la clasa Numarare încă un constructor Numarare(int baza, int numarCifre), care generează automat setul de cifre al sistemului de numerație respectiv, folosind cifrele sistemului zecimal, continuate prin literele mari ale alfabetului englez (de exemplu, pentru baza 12 setul de cifre va fi: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, A, B, C).

2. Definiți o clasă în care se generează prin backtracking toate submulțimile unei mulțimi A de obiecte date.
Indicație: pentru generarea submulțimilor, mulțimea A se pune într-un tablou de lungime n. Se generează apoi toate numerele de n cifre în baza doi. Submulțimea generată conține acele elemente ale mulțimii A, cărora le corespunde cifra 1.

3. Definiți o clasă în care, fiind dată o mulțime A, se generează mulțimea An.
 



© Copyright 2001 - Severin BUMBARU, Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați