Atunci când e criză economică, persoanele inspirate investesc. Este şi cazul celor aleg să investească în pasiunile lor, ceea ce ulterior le va aduce venituri suplimentare sau le va securiza pe cele deja deţinute.
În general, este vorba despre investiţiile în obiecte de artă, bijuterii sau alte obiecte preţioase, maşini de colecţie, poşete de lux sau, de ce nu, în vinuri sau în whiskey.
Despre astfel de investiţii, unele mai puţin cunoscute, ne povesteşte Ioana Matei în articolul de primă pagină al revistei Business Magazin – Când pasiunile devin investiţie de criză.
Sunt consemnate opiniile unor oameni de afaceri cum e proprietarul lanţului de librării Diverta, Octavian Radu sau Victor Bostan, CEO-ul Purcari Wineries sau Alina Panico, PR manager al Casei de Licitaţii A 10 by Artmark.
Revista Business Magazin, nr. 781 (04/2021) este disponibilă la Sala de lectură, cota P II 2.209.